علائم و درمان نفریت IgA
نوشته شده توسط : Andy

علائم و درمان نفریت IgA

نکات اصلی: نفریت IgA یک بیماری غیر معمول است، اگر چه این بیماری معمول نیست، اما تاثیر آن بر بدن انسان بسیار زیاد است، بنابراین لازم است برای درک علائم این بیماری، و ما در مورد این علائم در مورد نفریت هر و در مورد آن بیشتر بگو.
1. هماچوری پاروکسیسما
نفریت IgA شایع ترین نوع نفریت در کودکان است. بیشترین میزان هماچوری در عفونت دستگاه تنفسی فوقانی (لوزه ها و غیره) و همچنین بعضی از بیماران مبتلا به گاستروانتریت حاد یا عفونت ادراری بعد از حمله، فاصله زمانی معمولا در 24 تا 72 ساعت حفظ می شود. هماچوری قابل ملاحظه ممکن است چندین ساعت طول بکشد و ممکن است چندین روز طول بکشد و پس از آن ممکن است چند روز طول بکشد و سپس می تواند به هماچوری میکروسکوپی پیوسته تبدیل شود و برخی از هماچوری ها بیمار می توانند خود به خود ناپدید شوند، اما اغلب اتفاق می افتد. درد، دیسوری، درد کمر، یا فشار خون گذرا و افزایش نیتروژن اوره.
2. هماتوری و پروتئینوری بدون علامت
اغلب این موارد در کودکان و نوجوانان اتفاق می افتد که معمولا در معاینه فیزیکی یافت می شوند که معمولا با هماچوری میکروسکوپی ساده و یا هماچوری میکروسکوپی با مقدار کمی پروتئینوری همراه است. Albuminuria: برای پروتئینوری خفیف، مقدار پروتئین ادرار به طور کلی <1g / 24h است، تعداد کمی از بیماران ممکن است پروتئینوری عظیم و یا حتی سندرم نفروتیک داشته باشد.
3. علائم دیگر
برخی از بیماران مبتلا به نفروپاتی IGA ممکن است سندروم نفروتیک، حتی سندرم گلومرولونفریت حاد داشته باشند، و همچنین ممکن است نارسایی کلیه داشته باشند، و چند نفر می توانند با شدت درد در کمر و شکم همراه با هماتووری همراه باشند.
هنگامی که ما می توانیم کلیه آسیب دیده را تعمیر کنیم که تمام علائم را از ریشه برطرف می کند. در اینجا ما به شدت توصیه Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، مختلف از داروهای گیاهی چینی که در آن استفاده می شود، که می تواند سلول ها و بافت های بیمار را برای بهبود عملکرد کلیه و ساخت کلیه بازسازی کند، بنابراین بیماران می توانند با موفقیت به زندگی طبیعی بازگردند.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: